سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ننننننننن

بلبلبلوسیاست دخترا در مواجهه با پسرا :

1- حیله گری با پسرای معصوم و ساده
2- خوشمزگی با پسرای خوش قیافه
3- دوستی با پسرای باهوش
4- عشق با پسرای وفادار
5- ازدواج با پسرای پولدار



و اما سیاست پسرا در مواجهه با دخترا :

1- پیچوندن دخترای معصوم و ساده
2- پیچوندن دخترای خوش قیافه
3- پیچوندن دخترای باهوش
4- پیچوندن دخترای وفادار
5- پیچوندن دخترای پولدار
6 – ازدواج با هیچکدام



بهانه ی دخترا :
1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی)
2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی)
3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره)
4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم)
5 - من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم)
6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر)






شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی‌خواد!! پول می‌خواد که تو نداری!










شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی‌خواد!! خواستگار می‌خواد که تو نداری!






آی پسر دخترا...!!!!کنار بکشید از

رابطه هایی که آخرش ختم میشه

به یه جنین توجوی کنار

خیابون...!!!






آی پسر دخترا...!!!وقتی با یه نفر

خوشحالین ، نیازی به دومیش نیست

!اینو بفهمین...!!!


نوشته شده در یادداشت ثابت - جمعه 92/9/9ساعت 1:29 عصر توسط مادیار نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت